بیشتر بدانید بیشتر بدانید .

بیشتر بدانید

کاغذ دابل کاغذ a4 چیست

یعنی همان کاغذ، با همان کیفیت، همان قیمت ولی نام متفاوت به فروش میرسد.

بزرگترین دلیل محبوبیت کاغذ A4  کپی مکس ارزان بودن آن نسبت به دیگر برند های کاغذ آچار میباشد.

کاغذ های کپی مکس تولید ایران نمیباشد و معمولا از کشورهایی مانند پرتغال، چین و اندونزی وارد ایران میشوند و در ایران برش و بسته بندی میشود و میتوان گفت پرفروش ترین کاغذ آچار در ایران است.

کاغذهای کپی مکس از الیاف سلولزی ساخته میشود که پس از برش لیزری در سایزهای مختلف A4 و A3 و A5 و در وزن 80 گرم خالص با طول 29.7 سانتی متر و عرض 21 سانتی متر تولید میشود که سایز استاندارد کاغد A4 میباشد. کاغذهای آچار کپی مکس در بسته بندی 500 عددی و دو رنگ بسته بندی آبی و قرمز، در بازار عرضه می گردد.

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان کاغذی نسبتا قدیمی و شناخته شده بازار است که مشتریان خاص و پر طرفداری دارد که حاضر به جایگزینی آن با کاغذ دیگری نیستند. نقطه قوت کاغذ آ4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان، کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن است. کاغذ A4 COPIMAX هشتاد گرمی اصفهان ابعاد استاندارد را رعایت کرده و از سفیدی و تراکم بسیار خوبی برخوردار است. این کاغذ در بسته بندی با کاغذ روغنی به رنگ آبی تولید می شود که زیبا بوده و کاغذ در بسته بندی محکم و استوار می ایستد. نقطه قوت دیگر کاغذ کپی مکس A4 80 گرمی اصفهان، قیمت مناسب آن است. جمیع ویژگیهای کاغذ COPIMAX A4 80 گرمی اصفهان باعث شده که مشتریان پر و پا ***ی برای خود داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال کاغذی با برش لیزری، سفیدی و تراکم بسیار خوب و وزن استادارد برای پرینت، کپی و تحریر هستید و در عین حال نمی خواهید قیمت بالایی پرداخت کنید، کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی اصفهان گزینه بسیار خوبی است.

 

 

کاربرد کاغذ آچار کپی مکس

کاغذ آچار کپی مکس در به دلیل وزن 80 گرمی خالصی که دارد برای انپرینت و چاپ مناسب است و در تقریبا تمامی اداراه ها  یافت میشود.

دلیل کیفیت بالای این کاغذ این است که باعث جلوگیری از پاره شدن و چروک شدگی کاغذ در دستگاه کپی و آسیب زدن به پرینتر و دستگاه کپی می شود.

یکی از دغدغه های بزرگ بیشتر مشتریان داشتن یک کاغذ با کیفیت مناسب می باشد تا هم به راحتی در دستگاههای سرعت بالا پرینت و کپی مورد استفاده قرار بگیرد و هم با توجه به هزینه های بالا سرویس و نگهداری دستگاه ها، به انها اسیب نزند.

کاغذ A4 دبل آ یکی از بهترین انتخابها در این زمینه می باشد. زیرا وزن 80 گرم کاغذ یک وزن بسیار ایده ال برای تمامی مصارف و در همه حوزه ها به شمار و آید.

داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی، پرینت، فکس و حتی یادداشتهای روزانه جزو مواردی است که مورد توجه اکثریت عموم مردم قرار دارد،این محصول در کنار قیمت مناسب و کیفیت مناسب محصولات این کمپانی، جزو معتبر ترین برند های کاغذ تحریر در بازار به شمار می ایند.

از مزیت‌های اصلی کاغذ A4 دبل آ می‌توان به سازگاری آن با همه‌ پرینترهای لیزری اشاره کرد.

امروزه همچنان با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته کاغذ دارای کاربرد فراونی در تولید و انتقال اطلاعات در همه‌ی مکان‌های اداری و آموزشی می‌باشد.

کاغذ A4 دبل آ با رنگ سفید بهترین انتخاب برای مصرف در پرینتر ها و دستگاههای کپی، حتی دستگاههای با چاپ سرعت های بالا به شمار می رود. کاغذ A4 دبل آ در داخل کشور بسته بندی می شود و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

درصنایع چاپ معروف است و در کاغذهای تحریر مصرفی روزانه جزء برترین ها محسوب می شود. کاغذ A4 دبل آ جزء دسته پر مصرف ها می باشد که با توجه به تنوع بسته بندی ها مشتریان را به خود جلب می کند.

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در اداره ها، مدارس و حتی منازل است . داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی ، پرینت ، فکس و … جزو مواردی است که مورد توجه اکثریت افراد قرار دارد.

کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذهای (Double A) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها در بازار باشد.

ادارات، موسسات آموزشی، شرکتهای دولتی و خصوصی، آموزش پرورش، ارگانها و نهادهای خصوصی و غیر خصوصی از مشتریان ثابت این محصول می باشند. همچنین درصد بالای کاغذهای کپی و چاپی توسط پرینتر از این نوع می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۴۷ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)