بیشتر بدانید بیشتر بدانید .

بیشتر بدانید

فریم چیست

فریم 3.5 سانتی

پاسار شیشه سکوریت  3.5 سانتی متداول‌ترین فریم در بین رقیبان خود است و طرفداران بسیاری دارد. یکی از دلایل جذاب بودن فریم 3.5 سانتی نوار خور استحکام آن نسبت به فریم‌های یو و فریم ام است.

فریم 3.5 سانت نوار خور متشکل از:

فریم 3 سانتی

درپوش

نوار داخل فریم

بوده و به‌صورت بسیار قوی عمل نگه‌داری شیشه را انجام می‌دهد.

طرز کار بافریم 3.5 سانتی به این‌گونه است که فریم 3 سانتی به‌طور کامل در داخل دیوار یا زمین نصب می‌شود و نوار در دو طرف چپ و راست و در داخل فریم قرار می‌گیرد، سپس شیشه در داخل فریم و در بین نوارهای دو طرف ثابت می‌گردد. در مرحله آخر درپوش به‌طور کامل در کنار فریم 3 سانتی و در امتداد نوار کناری شیشه وصل می‌شود.

فریم 3.5 سانتی نوار خور نیز از جنس آلومینیوم بوده و در رنگ‌های سفید نقره‌ای و طلایی موجود است و به دو صورت کوره‌ای و آنادایز ساخته می‌شود.

 

پاسار یو | فریم U

پاسار یو یا فریم U به شکل یک ورقه یو شکل است و از دو جنس آلومینیوم و استیل است. فریم یو استیل با استفاده از ورقه‌های استیل شکل خم‌شده و استفاده می‌شود، اما به سبب فرم و ضخامت کم، از استحکام کمتری نسبت به سایر فریم‌ها برخوردار است. جهت ثابت نمودن شیشه در داخل پاسار یو شکل از چسب آکواریوم استفاده می‌نمایند. فریم یو به جهت خاصیت ضد زنگ بودن استیل برای شیشه های ثابت موجود در حمام و اماکنی که بخار و رطوبت هوا وجود دارد استفاده می‌شود.

 

پاسار ام

پاسار M نیز همانند پاسار یو عمل می‌کند و بسیار شبیه به هم هستند، اما پاسار شیشه سکوریت ام به شکل ام بوده و شیشه در داخل آن قرار می‌گیرد. در هنگام استفاده از پاسار ام به نسبت پاسار یو شیشه بازی کمتری دارد و پاسار ام فقط آلومینیومی است و جنس استیل آن تولید نمی‌شود.

پاسار ام را درصورتی‌که دورتادور یک شیشه ثابت بچرخد به دوتکه ال مانند تقسیم می‌کنند و یک‌تکه را با استفاده از پیچ و تکه ال مانند دوم را با استفاده از چسب وصل می‌کنند. در غیر این صورت شیشه به‌طور کامل در داخل پاسار ام قرار نمی‌گیرد.

 

خرید پاسار آلومینیوم

تولید پروفیل پاسار آلومینیوم در ابعاد مختلف همراه با نظارت کامل  تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. جهت خرید پاسال آلومینیومی و ثبت سفارش با کارشناسان فنی گروه مهندسی فیلت تماس حاصل فرمایید.

در زمان حاضر یکی از متریال هایی که کاربرد فراوانی در طراحی نمای ساختمان ها و سازه های شهری، دارد و تنوع این نوع متریال را نباید در طراحی ها نادیده گرفت شیشه می باشد. بشر حتی از زمان های گذشته هم از شیشه جهت استفاده های متفاوتی اعم از تزئینات و ساخت لوازم گوناگون از شیشه استفاده می کرده اند . اما با مرور زمان و پیشرفت علم و توسعه تکنولوژی در صنعت ساخت شیشه، انواع مختلفی از آن با ویژگی های خاص برای کاربردهای گوناگون تولید و برای مصرف در اختیار افراد قرار داده شد. یکی از این محصولات شیشه های سکوریت می باشد که با فناوری خاصی و با سعی و تلاش متخصصین  تولید می شود. این شیشه دارای شفافیت فوق العاده بالا و همچنین قدرت تحمل ضربه و فشار بالایی می باشد و وجه تمایز این نوع شیشه با شیشه های معمولی همین ویژگی های خاص می باشد.  یکی از پر کاربردترین استفاده ای که امروزه از  شیشه های سکوریت می شود به عنوان درب ورودی می باشد که برای این منظور باید شیشه ها را در کنار هم قرار داد و برای انجام این کار به فریم بندی شیشه ها احتیاج داریم که در این مقاله سعی بر این داریم که فریم بندی و انواع ان را توضیح بدهیم.

شیشه سکوریت برای نصب و قابلیت اجرا شدن نیاز به متعلقات و یراق آلات بسیاری دارد. زیرا شیشه به خودی خود و به ‌تنهایی نمی‌تواند نقشی را ایفا کند و جهت برطرف کردن احتیاجات نیاز به اجزا و ابزار آلاتی دارد. در زیر به چند نمونه از ابزار و یراق آلات که جهت نصب و راه اندازی شیشه سکوریت ضروری هستند را ذکر خواهیم کرد.

لولای شیشه میرال

قفل شیشه نشکن

دستگیره شیشه سکوریت

فریم شیشه سکوریت

بست شیشه نشکن

 

فریم شیشه سکوریت قابلیت استفاده در درب و شیشه های ثابت را دارد.  فریم شیشه سکوریت همانند دیگر یراق آلات شیشه سکوریت  بسیار پرکاربرد بوده و برای انواع درب ها اعم از  اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود. جنس فریم شیشه سکوریت ها بیشتر و به طور معمول از آلومینیوم می باشد و  در رنگ‌هایی از جمله سفید، آنادایز و طلایی تولید و به بازار عرضه می شود . رنگ سفید و طلایی هم معمولاً از جنس روکش استیل می‌باشند. فریم شیشه یک ورقه فلزی از جنس آلومینیوم و یا استیل می باشد که از ضخامت 2 سانتی‌متر شروع‌ خواهد شد  و تا 15 الی 20 سانت قابلیت ضخامت دارد . انواع فریم شیشه سکوریت برای نگه‌داری شیشه استفاده می‌شوند و به‌صورت دوطرفه هستند، یعنی شیشه را در داخل خود نگه‌داشته و مانع از تکان خوردن شیشه و لرزش‌های مداوم می‌شوند. عملکرد دوم فریم شیشه نشکن مقاوم نمودن شیشه در برابر ضربه و فشار است چراکه از سه یا چهار طرف شیشه را محاصره کرده و استحکام شیشه را تثبیت می‌کنند و بنا به همین ویژگی های ذکر شده کاربرد فراوانی در صنایع شیشه سکوریت دارد .

 

فریم پافیلی

همان‌طور که از نامش پیداست شباهت بسیاری به‌پای فیل دارد و دلیل نام‌گذاری آن نیز از همین جهت است؛ یعنی از بالا باریک و از پایین پهن می‌شود. فریم پافیلی از جنس آلومینیوم ساخته شده و در رنگ‌ها طلایی، سفید و نقره‌ای موجود می باشد. در هنگام استفاده از فریم پافیلی از ابتدا فریم‌ها توسط پیچ و ابزار مخصوص به زمین، دیوار و پروفیل آهنی وصل شده و سپس شیشه در داخل فریم پافیلی جایگذاری می‌شود. فضاهای خالی بین شیشه و فریم پافیلی با استفاده از نوار پلاستیکی پر می‌شود.

فریم پافیلی ارتفاع‌های متفاوتی دارد و و از ارتفاع  5 سانت شروع خواهد شد . این اختلاف ارتفاع جهت زیبا تر و  شکیل بودن فریم می باشد . و نکته ی مهم این می باشد که فریم‌های پهن‌تر مقاومت بیشتری در برابر تحمل وزن شیشه‌ها دارند و مناسب تر است که از فریم های پافیلی با ضخامت بالا استفاده شود .

 

فریم 5/3 سانتی

می توان گفت  فریم شیشه سکوریت 3/5 سانتی ه یکی از متداول‌ترین فریم ها در بین رقیبان خود است و طرفداران بسیاری دارد. یکی از دلایلی که باعث جذب کاربران به این نوع فریم شده است نوار خور استحکام آن نسبت به فریم‌های U و فریم M می باشد .

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۰:۳۰ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)