بیشتر بدانید بیشتر بدانید .

بیشتر بدانید

کاگو به مونترو

شیوه های ارسال بار به کانادا

همانطور که در بالا مطالعه کردید پیش فرض ما بر این بود که ارسال بار به تورنتو  در کلیه مراحل بصورت هوایی انجام می شود، اما امکان جابجایی کالا بصورت دریایی هم میسر است که نسبت به حمل بار هوایی به کانادا ارزان تر بوده و طبیعتا زمان رسیدن هم طولانی تر می باشد.

ارسال بارهای بیش از 2 تن با کشتی مقرون به صرفه است.زمان حمل هوایی بار به کانادا حدودا یک هفته می باشد و با کشتی بیش از یک ماه است. کالاهای تجاری در صورتی که حجم و وزن بالایی داشته باشند، بهترین شیوه حمل برای آنها دریایی است.

ارسال بار از ایران به کانادا بصورت دریایی در بنادر تورنتو و ونکوور انجام می شود.

 

فریت بار به تورنتو و ونکوور بصورت هوایی

فریت بار به ونکوور، تورنتو و مونترال در حال حاضر (سال 1401 ) توسط 3 خط هوایی امارات، قطر و لوفتانزا انجام می شود.

هواپیمایی قطر فقط به مونترال حمل بار دارد و در صورتی که کالای شما بیش از 500 کیلو گرم باشد می تواند آن را با کامیون تا تورنتو حمل نماید.

خط هوایی امارات فقط به تورنتو و خط لوفتانزا به هر سه فرودگاه مونترال، تورنتو و ونکوور ارسال بار دارند.

 

ارسال بسته از ایران به کانادا

 

نحوه ارسال بسته از ایران به کانادا (پستی)

ارسال بسته از ایران به کانادا می تواند به چند شکل صورت پذیرد اما پیش از اینکه نحوه ارسال بسته پستی به کانادا را تشریح کنیم ببینیم اصلا به چه بسته هایی پستی گفته می شود و در چه شرایطی بهتر است آن را توسط کوریر (همان شرکت های پستی مثل DHL) حمل نماییم.

بطور کلی بسته های با وزن های پایین مثلا حداکثر دو تا سه کیلوگرم، باید توسط پست حمل شود زیرا هم از نظر مالی و هم زمانی به نفع شماست و از طرفی حمل و گمرکی آن همگی توسط کوریر و بدون دردسر انجام می شود.

ولی بسته هایی با وزن بالا را به شرکت های حمل هوایی یا اصطلاحا فورواردرها بسپارید تا با حداقل قیمت آن را جا به جا نمایند.

هزینه ارسال بار به تورنتو  همانطور که قبلا گفته شده است به وزن، حجم و ایر لاین بستگی دارد.

بسته های پستی معمولا همگی به دبی یا مرکز دیگری انتقال داده می شود و پس از تفکیک با یک هواپیما به کشور مد نظر فرستاده می شود.

 

نحوه ترخیص کالا در کانادا

شما با ارائه بارنامه و فرم BSF186 (در صورت نیاز) و پرداخت 30 تا 50 دلار می توانید بار خود را ترخیص نمایید.

معمولا زمانی که بار آماده تحویل است با شما تماس گرفته خواهد شد (از طریق شماره قید شده روی بارنامه) و 48 ساعت فرصت دارید آن را از فرودگاه تحویل بگیرید در غیر اینصورت ملزم به پرداخت هزینه های انبارداری هستید.

ترخیص کالاهای تجاری در کانادا قوانین خاصی دارد که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

کالاهای ممنوع برای فریت بار به کانادا

1. مهمات و اسلحه، مواد مخدر، مشروبات الکی

2. ارز و ریال

3. عتیقه (نقاشی ، کتب خطی و …)

4. زیورآلات طلا و نقره (به ازای هر نفر 150 گرم بلامانع است)

5. لوازم آرایش

6. مایعات

7. باتری (هر نوع باتری مثل باتری لپ تاپ)

8. قالی و قالیچه دستباف (میزان مجاز برای هر پاسپورت 20 متر مربع است)

9. پسته (مقدار مجاز به ازای هر پاسپورت 20 کیلو گرم)

10. دارو (برخی از داروها در ایران آزاد است اما ورود آن به کانادا ممنوع می باشد)

11. کالاهای آغشته به خاک (ورود این کالا به کانادا ممنوع است)

12. پالت باکس چوبی (باید مجوز سم پاشی برای آنها بگیرید که این مجوز توسط کالا تجارت اسکان داده خواهد شد)

 

میزان اضافه بار مسافری

در سفرهای هوایی، هر مسافر می تواند مقدار بار محدودی (از لحاظ حجم و وزن) با خود همراه داشته باشد که میزان آن برای هر خط هوایی متفاوت است.

لازم به ذکر است بارهایی که مقدارشان بیش از حد مجاز است مشمول جریمه های سنگین می شود که در این مواقع باید آنها را فریت نمایید.

در خصوص فریت بار از ایران به کانادا میپرسید چه میزان بار را می توانم با خود ببرم.بسته به شرکت هواپیمایی که با آن مسافرت می کنید متفاوت است اما بطور معمول در کلاس عادی بین 20 تا 30 کیلوگرم بار را می توانید حمل کنید.بیش از این مقدار در دسته اضافه بار قرار می گیرند که هزینه آن زیاد می شود.بنابراین مجبور هستید از فریت بار استفاده کنید.

شما بعد از گرفتن اقامت کانادا تا 5 سال وقت دارید که وسایل شخصی تان را به کانادا ارسال کنید آنهم بدون پرداخت مالیات.البته یکسری هزینه هایی از جمله انبارداری و … هست که باید پرداخت نمایید.

در خصوص مواد غذایی هم شما می توانید به ازای هر 100 یلو بار 20 کیلو مواد غذایی وکیوم شده حمل کنید که این مواد غذایی نباید شامل مایعات، ترشیجات و … باشد.

 

تعرفه ارسال بار به کانادا

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن مسافران عزیز برای ارسال بار اضافی خود به کانادا مشغول کرده است . هزینه ارسال بار به تورنتو    می باشد . قبل از اینکه در رابطه با هزینه فریت بار به کانادا توضیحی مختصر از روند کار شرکت فریت بار کالا تجارت اسکان راه برای شما ارائه می کنیم :

 

روند کار فریت بار به کانادا توسط کالا تجارت اسکان راه

فعالیت شرکت کالا تجارت اسکان راه فقط ارسال بار به صورت هوایی است که توسط تمامی شرکت های هواپیمایی که فعال در فرودگاه امام خمینی هستند ؛ انجام می شود . در نتیجه بعد از اینکه مشتری با ما تماس گرفت و درخواست ارسال بار به تورنتو  را داشت با توجه به اینکه کالا تجارت اسکان راه صفر تا صد کار ارسال بار را انجام میدهد زمانی برای بسته بندی و پالت بندی بار مسافری تعیین میشود که :

 

بسته بندی لوازم منزل

تیم بسته بندی کالا تجارت اسکان راه بعد از تعیین وقت قبلی با تمام تجهیزات و لوازم بسته بندی به محل بار یا منزل مشتری اعزام می شوند . تیم تخصصی بسته بندی کالا تجارت اسکان راه حدودا ۲۰ سال در این زمینه مشغول بودند لذا مهارت لازم و کافی برای انجام دقیق و اصولی پکینگ را دارند . تمامی لوازم به خصوص کارتن های فریت بار آرم شرکت کالا تجارت اسکان راه هک شده است و از متریال با کیفیت در تولید این کارتن ها استفاده می شود . بعد از این که تمام لوازم را بسته بندی کردند و در کارتن ها قرار دادند تمام کارتن ها بر روی پالت پلاستیکی فیکس می کنند . بعد از اتمام کار بسته بندی و پالت بندی بارگیری انجام می شود . و تمام بار شما در کامیونت شرکت یا ون قرار داده می شود و به فرودگاه انتقال داده می شود .

 

انجام تشریفات فرودگاهی و گمرکی

بعد از اینکه کار بار به کارگوی فرودگاه انتقال داده شد کارشناس ما در فرودگاه تمامی کار های تشریفات گمرکی و فرودگاهی را برای صدور بارنامه جهت ارسال بار به کانادا انجام می دهد . که در نهایت بار نامه صادر می شود و بار برای ارسال به کانادا آماده می شود .

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۴۰ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)