بيشتر بدانيد بيشتر بدانيد .

بيشتر بدانيد

فريم چيست

فريم 3.5 سانتي

پاسار شيشه سكوريت  3.5 سانتي متداول‌ترين فريم در بين رقيبان خود است و طرفداران بسياري دارد. يكي از دلايل جذاب بودن فريم 3.5 سانتي نوار خور استحكام آن نسبت به فريم‌هاي يو و فريم ام است.

فريم 3.5 سانت نوار خور متشكل از:

فريم 3 سانتي

درپوش

نوار داخل فريم

بوده و به‌صورت بسيار قوي عمل نگه‌داري شيشه را انجام مي‌دهد.

طرز كار بافريم 3.5 سانتي به اين‌گونه است كه فريم 3 سانتي به‌طور كامل در داخل ديوار يا زمين نصب مي‌شود و نوار در دو طرف چپ و راست و در داخل فريم قرار مي‌گيرد، سپس شيشه در داخل فريم و در بين نوارهاي دو طرف ثابت مي‌گردد. در مرحله آخر درپوش به‌طور كامل در كنار فريم 3 سانتي و در امتداد نوار كناري شيشه وصل مي‌شود.

فريم 3.5 سانتي نوار خور نيز از جنس آلومينيوم بوده و در رنگ‌هاي سفيد نقره‌اي و طلايي موجود است و به دو صورت كوره‌اي و آنادايز ساخته مي‌شود.

 

پاسار يو | فريم U

پاسار يو يا فريم U به شكل يك ورقه يو شكل است و از دو جنس آلومينيوم و استيل است. فريم يو استيل با استفاده از ورقه‌هاي استيل شكل خم‌شده و استفاده مي‌شود، اما به سبب فرم و ضخامت كم، از استحكام كمتري نسبت به ساير فريم‌ها برخوردار است. جهت ثابت نمودن شيشه در داخل پاسار يو شكل از چسب آكواريوم استفاده مي‌نمايند. فريم يو به جهت خاصيت ضد زنگ بودن استيل براي شيشه هاي ثابت موجود در حمام و اماكني كه بخار و رطوبت هوا وجود دارد استفاده مي‌شود.

 

پاسار ام

پاسار M نيز همانند پاسار يو عمل مي‌كند و بسيار شبيه به هم هستند، اما پاسار شيشه سكوريت ام به شكل ام بوده و شيشه در داخل آن قرار مي‌گيرد. در هنگام استفاده از پاسار ام به نسبت پاسار يو شيشه بازي كمتري دارد و پاسار ام فقط آلومينيومي است و جنس استيل آن توليد نمي‌شود.

پاسار ام را درصورتي‌كه دورتادور يك شيشه ثابت بچرخد به دوتكه ال مانند تقسيم مي‌كنند و يك‌تكه را با استفاده از پيچ و تكه ال مانند دوم را با استفاده از چسب وصل مي‌كنند. در غير اين صورت شيشه به‌طور كامل در داخل پاسار ام قرار نمي‌گيرد.

 

خريد پاسار آلومينيوم

توليد پروفيل پاسار آلومينيوم در ابعاد مختلف همراه با نظارت كامل  تيم فني واحد كنترل كيفيت صورت مي گيرد. جهت خريد پاسال آلومينيومي و ثبت سفارش با كارشناسان فني گروه مهندسي فيلت تماس حاصل فرماييد.

در زمان حاضر يكي از متريال هايي كه كاربرد فراواني در طراحي نماي ساختمان ها و سازه هاي شهري، دارد و تنوع اين نوع متريال را نبايد در طراحي ها ناديده گرفت شيشه مي باشد. بشر حتي از زمان هاي گذشته هم از شيشه جهت استفاده هاي متفاوتي اعم از تزئينات و ساخت لوازم گوناگون از شيشه استفاده مي كرده اند . اما با مرور زمان و پيشرفت علم و توسعه تكنولوژي در صنعت ساخت شيشه، انواع مختلفي از آن با ويژگي هاي خاص براي كاربردهاي گوناگون توليد و براي مصرف در اختيار افراد قرار داده شد. يكي از اين محصولات شيشه هاي سكوريت مي باشد كه با فناوري خاصي و با سعي و تلاش متخصصين  توليد مي شود. اين شيشه داراي شفافيت فوق العاده بالا و همچنين قدرت تحمل ضربه و فشار بالايي مي باشد و وجه تمايز اين نوع شيشه با شيشه هاي معمولي همين ويژگي هاي خاص مي باشد.  يكي از پر كاربردترين استفاده اي كه امروزه از  شيشه هاي سكوريت مي شود به عنوان درب ورودي مي باشد كه براي اين منظور بايد شيشه ها را در كنار هم قرار داد و براي انجام اين كار به فريم بندي شيشه ها احتياج داريم كه در اين مقاله سعي بر اين داريم كه فريم بندي و انواع ان را توضيح بدهيم.

شيشه سكوريت براي نصب و قابليت اجرا شدن نياز به متعلقات و يراق آلات بسياري دارد. زيرا شيشه به خودي خود و به ‌تنهايي نمي‌تواند نقشي را ايفا كند و جهت برطرف كردن احتياجات نياز به اجزا و ابزار آلاتي دارد. در زير به چند نمونه از ابزار و يراق آلات كه جهت نصب و راه اندازي شيشه سكوريت ضروري هستند را ذكر خواهيم كرد.

لولاي شيشه ميرال

قفل شيشه نشكن

دستگيره شيشه سكوريت

فريم شيشه سكوريت

بست شيشه نشكن

 

فريم شيشه سكوريت قابليت استفاده در درب و شيشه هاي ثابت را دارد.  فريم شيشه سكوريت همانند ديگر يراق آلات شيشه سكوريت  بسيار پركاربرد بوده و براي انواع درب ها اعم از  اتوماتيك و نيمه اتوماتيك استفاده مي‌شود. جنس فريم شيشه سكوريت ها بيشتر و به طور معمول از آلومينيوم مي باشد و  در رنگ‌هايي از جمله سفيد، آنادايز و طلايي توليد و به بازار عرضه مي شود . رنگ سفيد و طلايي هم معمولاً از جنس روكش استيل مي‌باشند. فريم شيشه يك ورقه فلزي از جنس آلومينيوم و يا استيل مي باشد كه از ضخامت 2 سانتي‌متر شروع‌ خواهد شد  و تا 15 الي 20 سانت قابليت ضخامت دارد . انواع فريم شيشه سكوريت براي نگه‌داري شيشه استفاده مي‌شوند و به‌صورت دوطرفه هستند، يعني شيشه را در داخل خود نگه‌داشته و مانع از تكان خوردن شيشه و لرزش‌هاي مداوم مي‌شوند. عملكرد دوم فريم شيشه نشكن مقاوم نمودن شيشه در برابر ضربه و فشار است چراكه از سه يا چهار طرف شيشه را محاصره كرده و استحكام شيشه را تثبيت مي‌كنند و بنا به همين ويژگي هاي ذكر شده كاربرد فراواني در صنايع شيشه سكوريت دارد .

 

فريم پافيلي

همان‌طور كه از نامش پيداست شباهت بسياري به‌پاي فيل دارد و دليل نام‌گذاري آن نيز از همين جهت است؛ يعني از بالا باريك و از پايين پهن مي‌شود. فريم پافيلي از جنس آلومينيوم ساخته شده و در رنگ‌ها طلايي، سفيد و نقره‌اي موجود مي باشد. در هنگام استفاده از فريم پافيلي از ابتدا فريم‌ها توسط پيچ و ابزار مخصوص به زمين، ديوار و پروفيل آهني وصل شده و سپس شيشه در داخل فريم پافيلي جايگذاري مي‌شود. فضاهاي خالي بين شيشه و فريم پافيلي با استفاده از نوار پلاستيكي پر مي‌شود.

فريم پافيلي ارتفاع‌هاي متفاوتي دارد و و از ارتفاع  5 سانت شروع خواهد شد . اين اختلاف ارتفاع جهت زيبا تر و  شكيل بودن فريم مي باشد . و نكته ي مهم اين مي باشد كه فريم‌هاي پهن‌تر مقاومت بيشتري در برابر تحمل وزن شيشه‌ها دارند و مناسب تر است كه از فريم هاي پافيلي با ضخامت بالا استفاده شود .

 

فريم 5/3 سانتي

مي توان گفت  فريم شيشه سكوريت 3/5 سانتي ه يكي از متداول‌ترين فريم ها در بين رقيبان خود است و طرفداران بسياري دارد. يكي از دلايلي كه باعث جذب كاربران به اين نوع فريم شده است نوار خور استحكام آن نسبت به فريم‌هاي U و فريم M مي باشد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۰:۳۰ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)

خريد قفل درب اتوماتيك

قيمت لولا شيشه سكوريت

لولا وسيله مفصل داري براي اتصال دو قطعه است، كه يكي يا هر دو قطعه بتوانند چند درجه حول محور لولا شيشه سكوريت  دوران كنند.

انواع لولا در دستگاه‌ها و وسايل گوناگون و بسيار متفاوتي بكار مي‌رود. رايج‌ترين لولاها براي اتصال لنگرهاي در به چهارچوب يا پنجره خانه‌ها به چهارچوب و قاب بكار مي‌رود.

استفاده از يراق‌آلات شيشه سكوريت ارزان‌قيمت نه‌تنها عملكرد درب را با اختلال مواجه مي‌كند بلكه به‌جاي اين كه ارزاني آن باعث صرفه اقتصادي باشد باعث دوباره‌كاري و تحميل هزينه اضافي نيز مي‌شود، درصورتي‌كه اگر از يراق‌آلات باكيفيت بالا استفاده كنيد تردد به‌آرامي و راحتي انجام مي‌گيرد زيرا درب‌ها به‌راحتي و نرمي باز و بسته مي‌شوند.

 

لولا مروني

در هنگام خريد يراق الات نياز به استعلام قيمت به همراه مقايسه مشخصات فني لولا مروني براي شما فراهم شده است كه مشتري هنگام خريد دچار استرس و تهيه ليست قيمت باشد. و مشتري با مقايسه قيمت لولا مروني در سايت هاي مختلف به بهترين انتخاب دست پيدا كند.

استفاده از يراق الاتي چون لولاي پارتيشن گزينه اي مناسبي براي پارتيشن از شيشه است.

جهت استفاده يراق‌آلات و لولاي مروني معمولا انتخاب سايز براي دستگيره سليقه اي است.

دستگيره ي لازم براي پارتيشن شيشه اي لولا مروني كافي است.

 

انواع لولاي شيشه سكوريت

همان‌طور كه مي‌دانيد درها براي باز و بسته شدن به لولا نياز دارند، درب‌هاي شيشه سكوريت نيز از اين قانون مستثني نيستند و براي باز و بسته شدن نياز به لولاي شيشه سكوريت دارند.

لولاها داراي تنوع بسيار بالايي بوده و هر كدام كارايي مختص و وظيفه منحصربه‌فردي را انجام مي‌دهند.

ريل شيشه سكوريت

ريل شيشه سكوريت يكي از انواع يراق آلات شيشه سكوريت مي باشد. كيفيت ريل نصب شده در درب شيشه اي ريلي بسيار مهم مي باشد. به علت استفاده زياد و مداوم از درب اين قطعه در معرض ساييدگي و فرسودگي مي باشد. بنابراين در هنگام انتخاب ريل شيشه بايد از ريل هاي با كيفيت و با آلياژ هاي مقاوم انتخاب شود. نحوه عملكرد ريل در عملكرد و كارايي درب شيشه اي تاثير گذار مي باشد. معمولا از آلومينيوم و آلياژ هاي مقاوم براي ساخت ريل شيشه سكوريت استفاده مي شود. از ريل شيشه سكوريت در هر مكاني كه از درب هاي شيشه سكوريت استفاده مي شود ميتوان استفاده كرد. به عنوان مثال در درب شيشه اي پارتيشن هاي شيشه اي، شيشه بالكن و حمام و … از ريل شيشه استفاده مي شود.

 

يراق ريل شيشه سكوريت

درب كشويي نيز مانند تمامي درب‌ها داراي يراق مختص به خود است. يراق  ريل شيشه سكوريت شامل موارد زير است همچنين يراق ريل شيشه سكوريت در صورت مرغوب بودن ضد زنگ بوده و قابليت نصب بر روي درب هاي بيروني را نيز دارند.

۱- ريل درب كشويي

۲- قرقره ريل شيشه سكوريت

۳- فك ريل شيشه سكوريت

۴- ضربه گير و درزگير

 

انواع ريل شيشه سكوريت

الف-ريل هاي شيشه سكوريت استيل:

ريل شيشه سكوريت استيل از بهترين نوع و برترين كيفيت اين نوع براق آلات مي باشند كه كاربرد آنها اغلب در دربهاي شيشه سكوريت ريلي حمامي و دربهاي كشويي شيشه ميرال پارتيشن مي باشد كه به دليل زيبايي منحصر بفرد و روان بودن غلتك ها و آسان باز و بسته شدن درب هاي شيشه سكوريت ريلي-شيشه ميرال كشويي بسيار پر طرفدار است كه انواع آنها در صفحات مربوطه به طور كامل شرح داده شده است.

ب-ريل هاي شيشه ميرال آلومينيومي:

1-ريل پارسيان شيشه سكوريت–ريل پارسيان شيشه ميرال

2-ريل مشهد شيشه سكوريت-ريل مشهد شيشه ميرال

3-ريل چيني شيشه سكوريت-ريل چيني شيشه نشكن

4-ريل آذر شيشه سكوريت-ريل آذر شيشه ميرال

5-ريل پرشيا شيشه سكوريت-ريل پرشيا شيشه نشكن

كه هركدام از اين ريل هاي شيشه سكوريت ريلي داراي غلطك هاي منحصر به فرد خود مي باشند .

 

قفل ديجيتال داراي منبع تغذيه بدون وقفه يو پي اس است و جك و موتور آن با ولتاژ 12 ولت كار مي كنند.  قفل درب اتوماتيك شيشه اي ديجيتال بهترين راه براي قفل كردن درب هاي اتوماتيك در مواقع نياز هستند و مي توانند بالاترين سطح امنيت را براي درب هاي اتوماتيك شما فراهم كنند. امروزه براي بسياري از مردم اين امر حياتي است.

 

قفل برقي و مكانيكي درب اتوماتيك

انتخاب و نصب هر يك از تجهيزات بالا بر روي يك درب اتوماتيك، به نوع و مدل درب بستگي دارد. درب اتوماتيك كشويي، دو لنگه، درب سكشنال، لولايي، زير سقفي، صنعتي، گَردان، مثلثي و درب اتوكاتيك شيشه اي از مدل هاي متنوع و پركاربرد درب هاي اتوماتيك هستند.

از جمله مزاياي درب اتوماتيك مي‌توان به موارد زير اشاره كرد

صرفه‌جويي در مصرف انرژي

حفظ امنيت و ايمني بالا در ساختمان

مقاومت بالاي درب اتوماتيك در برابر سايش و گرما

راحتي و آساني در كاربرد آن

افزايش سرعت رفت و آمد

زيبايي و شكيل نمودن ظاهر ساختمان

جلوگيري از ورود آلاينده‌ها و گردوغبار

تنوع بالا در طرح و اندازه‌هاي مختلف درب

هزينه‌هاي پايين نگهداري و تعمير درب اتوماتيك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۰:۵۳ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)