بيشتر بدانيد بيشتر بدانيد .

بيشتر بدانيد

كاگو به مونترو

شيوه هاي ارسال بار به كانادا

همانطور كه در بالا مطالعه كرديد پيش فرض ما بر اين بود كه ارسال بار به تورنتو  در كليه مراحل بصورت هوايي انجام مي شود، اما امكان جابجايي كالا بصورت دريايي هم ميسر است كه نسبت به حمل بار هوايي به كانادا ارزان تر بوده و طبيعتا زمان رسيدن هم طولاني تر مي باشد.

ارسال بارهاي بيش از 2 تن با كشتي مقرون به صرفه است.زمان حمل هوايي بار به كانادا حدودا يك هفته مي باشد و با كشتي بيش از يك ماه است. كالاهاي تجاري در صورتي كه حجم و وزن بالايي داشته باشند، بهترين شيوه حمل براي آنها دريايي است.

ارسال بار از ايران به كانادا بصورت دريايي در بنادر تورنتو و ونكوور انجام مي شود.

 

فريت بار به تورنتو و ونكوور بصورت هوايي

فريت بار به ونكوور، تورنتو و مونترال در حال حاضر (سال 1401 ) توسط 3 خط هوايي امارات، قطر و لوفتانزا انجام مي شود.

هواپيمايي قطر فقط به مونترال حمل بار دارد و در صورتي كه كالاي شما بيش از 500 كيلو گرم باشد مي تواند آن را با كاميون تا تورنتو حمل نمايد.

خط هوايي امارات فقط به تورنتو و خط لوفتانزا به هر سه فرودگاه مونترال، تورنتو و ونكوور ارسال بار دارند.

 

ارسال بسته از ايران به كانادا

 

نحوه ارسال بسته از ايران به كانادا (پستي)

ارسال بسته از ايران به كانادا مي تواند به چند شكل صورت پذيرد اما پيش از اينكه نحوه ارسال بسته پستي به كانادا را تشريح كنيم ببينيم اصلا به چه بسته هايي پستي گفته مي شود و در چه شرايطي بهتر است آن را توسط كورير (همان شركت هاي پستي مثل DHL) حمل نماييم.

بطور كلي بسته هاي با وزن هاي پايين مثلا حداكثر دو تا سه كيلوگرم، بايد توسط پست حمل شود زيرا هم از نظر مالي و هم زماني به نفع شماست و از طرفي حمل و گمركي آن همگي توسط كورير و بدون دردسر انجام مي شود.

ولي بسته هايي با وزن بالا را به شركت هاي حمل هوايي يا اصطلاحا فورواردرها بسپاريد تا با حداقل قيمت آن را جا به جا نمايند.

هزينه ارسال بار به تورنتو  همانطور كه قبلا گفته شده است به وزن، حجم و اير لاين بستگي دارد.

بسته هاي پستي معمولا همگي به دبي يا مركز ديگري انتقال داده مي شود و پس از تفكيك با يك هواپيما به كشور مد نظر فرستاده مي شود.

 

نحوه ترخيص كالا در كانادا

شما با ارائه بارنامه و فرم BSF186 (در صورت نياز) و پرداخت 30 تا 50 دلار مي توانيد بار خود را ترخيص نماييد.

معمولا زماني كه بار آماده تحويل است با شما تماس گرفته خواهد شد (از طريق شماره قيد شده روي بارنامه) و 48 ساعت فرصت داريد آن را از فرودگاه تحويل بگيريد در غير اينصورت ملزم به پرداخت هزينه هاي انبارداري هستيد.

ترخيص كالاهاي تجاري در كانادا قوانين خاصي دارد كه در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

كالاهاي ممنوع براي فريت بار به كانادا

1. مهمات و اسلحه، مواد مخدر، مشروبات الكي

2. ارز و ريال

3. عتيقه (نقاشي ، كتب خطي و …)

4. زيورآلات طلا و نقره (به ازاي هر نفر 150 گرم بلامانع است)

5. لوازم آرايش

6. مايعات

7. باتري (هر نوع باتري مثل باتري لپ تاپ)

8. قالي و قاليچه دستباف (ميزان مجاز براي هر پاسپورت 20 متر مربع است)

9. پسته (مقدار مجاز به ازاي هر پاسپورت 20 كيلو گرم)

10. دارو (برخي از داروها در ايران آزاد است اما ورود آن به كانادا ممنوع مي باشد)

11. كالاهاي آغشته به خاك (ورود اين كالا به كانادا ممنوع است)

12. پالت باكس چوبي (بايد مجوز سم پاشي براي آنها بگيريد كه اين مجوز توسط كالا تجارت اسكان داده خواهد شد)

 

ميزان اضافه بار مسافري

در سفرهاي هوايي، هر مسافر مي تواند مقدار بار محدودي (از لحاظ حجم و وزن) با خود همراه داشته باشد كه ميزان آن براي هر خط هوايي متفاوت است.

لازم به ذكر است بارهايي كه مقدارشان بيش از حد مجاز است مشمول جريمه هاي سنگين مي شود كه در اين مواقع بايد آنها را فريت نماييد.

در خصوص فريت بار از ايران به كانادا ميپرسيد چه ميزان بار را مي توانم با خود ببرم.بسته به شركت هواپيمايي كه با آن مسافرت مي كنيد متفاوت است اما بطور معمول در كلاس عادي بين 20 تا 30 كيلوگرم بار را مي توانيد حمل كنيد.بيش از اين مقدار در دسته اضافه بار قرار مي گيرند كه هزينه آن زياد مي شود.بنابراين مجبور هستيد از فريت بار استفاده كنيد.

شما بعد از گرفتن اقامت كانادا تا 5 سال وقت داريد كه وسايل شخصي تان را به كانادا ارسال كنيد آنهم بدون پرداخت ماليات.البته يكسري هزينه هايي از جمله انبارداري و … هست كه بايد پرداخت نماييد.

در خصوص مواد غذايي هم شما مي توانيد به ازاي هر 100 يلو بار 20 كيلو مواد غذايي وكيوم شده حمل كنيد كه اين مواد غذايي نبايد شامل مايعات، ترشيجات و … باشد.

 

تعرفه ارسال بار به كانادا

يكي از مهمترين سوالاتي كه ذهن مسافران عزيز براي ارسال بار اضافي خود به كانادا مشغول كرده است . هزينه ارسال بار به تورنتو    مي باشد . قبل از اينكه در رابطه با هزينه فريت بار به كانادا توضيحي مختصر از روند كار شركت فريت بار كالا تجارت اسكان راه براي شما ارائه مي كنيم :

 

روند كار فريت بار به كانادا توسط كالا تجارت اسكان راه

فعاليت شركت كالا تجارت اسكان راه فقط ارسال بار به صورت هوايي است كه توسط تمامي شركت هاي هواپيمايي كه فعال در فرودگاه امام خميني هستند ؛ انجام مي شود . در نتيجه بعد از اينكه مشتري با ما تماس گرفت و درخواست ارسال بار به تورنتو  را داشت با توجه به اينكه كالا تجارت اسكان راه صفر تا صد كار ارسال بار را انجام ميدهد زماني براي بسته بندي و پالت بندي بار مسافري تعيين ميشود كه :

 

بسته بندي لوازم منزل

تيم بسته بندي كالا تجارت اسكان راه بعد از تعيين وقت قبلي با تمام تجهيزات و لوازم بسته بندي به محل بار يا منزل مشتري اعزام مي شوند . تيم تخصصي بسته بندي كالا تجارت اسكان راه حدودا ۲۰ سال در اين زمينه مشغول بودند لذا مهارت لازم و كافي براي انجام دقيق و اصولي پكينگ را دارند . تمامي لوازم به خصوص كارتن هاي فريت بار آرم شركت كالا تجارت اسكان راه هك شده است و از متريال با كيفيت در توليد اين كارتن ها استفاده مي شود . بعد از اين كه تمام لوازم را بسته بندي كردند و در كارتن ها قرار دادند تمام كارتن ها بر روي پالت پلاستيكي فيكس مي كنند . بعد از اتمام كار بسته بندي و پالت بندي بارگيري انجام مي شود . و تمام بار شما در كاميونت شركت يا ون قرار داده مي شود و به فرودگاه انتقال داده مي شود .

 

انجام تشريفات فرودگاهي و گمركي

بعد از اينكه كار بار به كارگوي فرودگاه انتقال داده شد كارشناس ما در فرودگاه تمامي كار هاي تشريفات گمركي و فرودگاهي را براي صدور بارنامه جهت ارسال بار به كانادا انجام مي دهد . كه در نهايت بار نامه صادر مي شود و بار براي ارسال به كانادا آماده مي شود .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۴۰ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)