بیشتر بدانید بیشتر بدانید .

بیشتر بدانید

خرید قفل درب اتوماتیک

قیمت لولا شیشه سکوریت

لولا وسیله مفصل داری برای اتصال دو قطعه است، که یکی یا هر دو قطعه بتوانند چند درجه حول محور لولا شیشه سکوریت  دوران کنند.

انواع لولا در دستگاه‌ها و وسایل گوناگون و بسیار متفاوتی بکار می‌رود. رایج‌ترین لولاها برای اتصال لنگرهای در به چهارچوب یا پنجره خانه‌ها به چهارچوب و قاب بکار می‌رود.

استفاده از یراق‌آلات شیشه سکوریت ارزان‌قیمت نه‌تنها عملکرد درب را با اختلال مواجه می‌کند بلکه به‌جای این که ارزانی آن باعث صرفه اقتصادی باشد باعث دوباره‌کاری و تحمیل هزینه اضافی نیز می‌شود، درصورتی‌که اگر از یراق‌آلات باکیفیت بالا استفاده کنید تردد به‌آرامی و راحتی انجام می‌گیرد زیرا درب‌ها به‌راحتی و نرمی باز و بسته می‌شوند.

 

لولا مرونی

در هنگام خرید یراق الات نیاز به استعلام قیمت به همراه مقایسه مشخصات فنی لولا مرونی برای شما فراهم شده است که مشتری هنگام خرید دچار استرس و تهیه لیست قیمت باشد. و مشتری با مقایسه قیمت لولا مرونی در سایت های مختلف به بهترین انتخاب دست پیدا کند.

استفاده از یراق الاتی چون لولای پارتیشن گزینه ای مناسبی برای پارتیشن از شیشه است.

جهت استفاده یراق‌آلات و لولای مرونی معمولا انتخاب سایز برای دستگیره سلیقه ای است.

دستگیره ی لازم برای پارتیشن شیشه ای لولا مرونی کافی است.

 

انواع لولای شیشه سکوریت

همان‌طور که می‌دانید درها برای باز و بسته شدن به لولا نیاز دارند، درب‌های شیشه سکوریت نیز از این قانون مستثنی نیستند و برای باز و بسته شدن نیاز به لولای شیشه سکوریت دارند.

لولاها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و هر کدام کارایی مختص و وظیفه منحصربه‌فردی را انجام می‌دهند.

ریل شیشه سکوریت

ریل شیشه سکوریت یکی از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می باشد. کیفیت ریل نصب شده در درب شیشه ای ریلی بسیار مهم می باشد. به علت استفاده زیاد و مداوم از درب این قطعه در معرض ساییدگی و فرسودگی می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب ریل شیشه باید از ریل های با کیفیت و با آلیاژ های مقاوم انتخاب شود. نحوه عملکرد ریل در عملکرد و کارایی درب شیشه ای تاثیر گذار می باشد. معمولا از آلومینیوم و آلیاژ های مقاوم برای ساخت ریل شیشه سکوریت استفاده می شود. از ریل شیشه سکوریت در هر مکانی که از درب های شیشه سکوریت استفاده می شود میتوان استفاده کرد. به عنوان مثال در درب شیشه ای پارتیشن های شیشه ای، شیشه بالکن و حمام و … از ریل شیشه استفاده می شود.

 

یراق ریل شیشه سکوریت

درب کشویی نیز مانند تمامی درب‌ها دارای یراق مختص به خود است. یراق  ریل شیشه سکوریت شامل موارد زیر است همچنین یراق ریل شیشه سکوریت در صورت مرغوب بودن ضد زنگ بوده و قابلیت نصب بر روی درب های بیرونی را نیز دارند.

۱- ریل درب کشویی

۲- قرقره ریل شیشه سکوریت

۳- فک ریل شیشه سکوریت

۴- ضربه گیر و درزگیر

 

انواع ریل شیشه سکوریت

الف-ریل های شیشه سکوریت استیل:

ریل شیشه سکوریت استیل از بهترین نوع و برترین کیفیت این نوع براق آلات می باشند که کاربرد آنها اغلب در دربهای شیشه سکوریت ریلی حمامی و دربهای کشویی شیشه میرال پارتیشن می باشد که به دلیل زیبایی منحصر بفرد و روان بودن غلتک ها و آسان باز و بسته شدن درب های شیشه سکوریت ریلی-شیشه میرال کشویی بسیار پر طرفدار است که انواع آنها در صفحات مربوطه به طور کامل شرح داده شده است.

ب-ریل های شیشه میرال آلومینیومی:

1-ریل پارسیان شیشه سکوریت–ریل پارسیان شیشه میرال

2-ریل مشهد شیشه سکوریت-ریل مشهد شیشه میرال

3-ریل چینی شیشه سکوریت-ریل چینی شیشه نشکن

4-ریل آذر شیشه سکوریت-ریل آذر شیشه میرال

5-ریل پرشیا شیشه سکوریت-ریل پرشیا شیشه نشکن

که هرکدام از این ریل های شیشه سکوریت ریلی دارای غلطک های منحصر به فرد خود می باشند .

 

قفل دیجیتال دارای منبع تغذیه بدون وقفه یو پی اس است و جک و موتور آن با ولتاژ 12 ولت کار می کنند.  قفل درب اتوماتیک شیشه ای دیجیتال بهترین راه برای قفل کردن درب های اتوماتیک در مواقع نیاز هستند و می توانند بالاترین سطح امنیت را برای درب های اتوماتیک شما فراهم کنند. امروزه برای بسیاری از مردم این امر حیاتی است.

 

قفل برقی و مکانیکی درب اتوماتیک

انتخاب و نصب هر یک از تجهیزات بالا بر روی یک درب اتوماتیک، به نوع و مدل درب بستگی دارد. درب اتوماتیک کشویی، دو لنگه، درب سکشنال، لولایی، زیر سقفی، صنعتی، گَردان، مثلثی و درب اتوکاتیک شیشه ای از مدل های متنوع و پرکاربرد درب های اتوماتیک هستند.

از جمله مزایای درب اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

حفظ امنیت و ایمنی بالا در ساختمان

مقاومت بالای درب اتوماتیک در برابر سایش و گرما

راحتی و آسانی در کاربرد آن

افزایش سرعت رفت و آمد

زیبایی و شکیل نمودن ظاهر ساختمان

جلوگیری از ورود آلاینده‌ها و گردوغبار

تنوع بالا در طرح و اندازه‌های مختلف درب

هزینه‌های پایین نگهداری و تعمیر درب اتوماتیک

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۰:۵۳ توسط:navakpendar4 موضوع: نظرات (0)